2007. október 16., kedd

Animáció és varázslás

Én sokszor elképzeltem, hogy ha varázserőm volna, milyen csodás dolgokat tennék, miket létre nem hoznék.
Hááát... nem mondom, a filmkészítéshez is kell egy kis mágia na meg fantázia... de van olyan terület, ahova szerintem még annál is több kell. Az animáció.

És most átadom a szót Hűbelebalázs legújabb barátjának:

"A nevem Kosza Arnold, 16 éves vagyok. Romániában élek Erdélyben, Csíkszentdomokoson. Nagyon érdekel a 3D, 2D grafika és animáció, főképpen az animáció. 2 éve foglalkoztat ez a téma. Elvégeztem egy 3 éves grafika, rajz iskolát is. Nagyon szeretném, ha a további időkben is ebben a témában tudnék foglalkozni. Érdekelni kezdett a weboldal készités is, nemrég készítettem ezt a weboldalt, a sajátweboldalamot és remélem, hogy tetszik..."

(idézet "idevarázsolva" Arni honlapjáról)

Arni 1. rész



Arni 2. rész

1 megjegyzés:

Felméri Péter írta...

Nagyon ügyes, szép munkák, jó humorral és egyre igényesebb kivitelezéssel. Gratula.