2007. május 22., kedd

Holtszezonban a régiekből: most a légiós

A következő műsor, a június 11-dikei még csupán embrionális állapotban van, úgyhogy addig is a "holtszezonban" a régebbi adásokból teszek fel videókat.

Egyik kedvencem a légiós, ami többek között attól tutti, hogy a francia idegenlégióban eltöltött öt évről szóló vallomásokat olyan képekkel tudtuk illusztrálni, amelyeket ottjártában István saját kamerájával filmezett, vagy társai vették őt. Na és ez nem is olyan régi, 2007. februárban ment adásba.

Két napomba telt, hogy ennyire is nézhető variáns felkerüljön a youtube-ra, s nagy sajnálatomra csupán két darabban fért fel, de ennek ellenére nagy lelkesedéssel hoztam őt ide a blogra!

Bár szerkesztőként minden képet és replikát kívülről ismerek már, amíg ellenőríztem a kép minőségét, nem tudtam ellenállni és újra végignéztem, és úgy tűnt, még mindig működik. Ezek után, borzasztóan kíváncsi vagyok arra, hogy rátok milyen hatást gyakorolt ez a film.




1 megjegyzés:

Tihi írta...

Nem semmi ez a csávó. Én nagyon élveztem. Ki tudja, hány érdekes sors kerül ki egy székely kisvárosból amikről érdemes lenne hallani...

Lassan feltehetitek az összes régi Hübelét. Szerintem sokan kimaradtunk ezekből.